مِنبَری

خرید بک لینک
حاج آقا روی منبر از عذاب جهنم میگفت. برای ملموس شدن بحث یک کبریت آتش زد و گفت هر کسی یک دقیقه بتواند انگشتش را روی این آتش نگه دارد برود هر چه دلش میخواهد گناه کند. این حرکت را که از حاج آقا روی منبر دیدم یک لحظه احساس کردم قلبم درد شدیدی گرفت. این درد همین طور ادامه داشت تا امروز صبح که تلویزیون را روشن کردم. حاج آقا پناهیان داشت سخنرانی میکرد. همان حرف ها را زد ولی بعدش هیچ دردی نداشتم...
صبا دقت کن!...

ما را در سایت صبا دقت کن! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 22:46

صفحه بندی