وقتی یک نفر از شما ده تا کار میخواهد که برایش انجام دهید و شما نه تایش را به درستی انجام میدهید و یکی بدون قصد و غرض درست انجام نمیشود و بعد آن شخص همهء آن نه تا کار را نادیده میگیرد و دست میگذارد دقیقا روی همان یک مورد بیقصد و غرض، با اینکه از اولش هم منتی سر این بندهء خدا نداشتید، آنچنان صحنهء زشتی را میبینید که ته دلتان میلرزد. ته دلم میلرزد که
صبا تو هم یک وقتهایی همینقدر ناسپاس و بیملاحظه میشوی ها...ببین چقدر زشت و چندشآور است... این جور وقتهاست که ایمان میآورم به سخن آن حکیم فرزانه که "ادب از که آموختی از بی ادبان"!
صبا دقت کن!...
ما را در سایت صبا دقت کن! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:47